Palvelumme
Innostavat menetelmät & oivaltavat näkemykset
Valo Future on vuonna 2021 toimintansa aloittanut uuden ajan strateginen toimisto. Tarjoamme innostavia työkaluja huomisen menestykseen. Saat meiltä inspiroivat konsultoivat hankkeet, syväluotaavat asiakas- ja tulevaisuusluotaukset sekä innostavat työpajat ja valmennukset.
Käytä meitä kun haluat
- Ymmärtää paremmin muutosta ja kasvavia odotuksia
- Pohjustaa innostavaa & tulevaisuudenkestävää visiota tai strategiaa
- Rakentaa tai kirittää voittavaa asiakaskokemusta
- Muotoilla huomisen menestyviä palveluita ja tuotteita
- Rakentaa yhdessä työntekijäkokemusta
Asiakkaitamme
Valo Future perustettiin vuonna 2020 ja tuotekehitysvaiheen jälkeen yritys aloitti toimintansa vuonna 2021. Asiakkainamme on ehtinyt olla jo yrityksiä suurista yrityksistä startupeihin sekä järjestöjä ja useita julkisen sektorin toimijoita. Heitä kaikkia yhdistää halu uudistaa ajatteluaan ja tekemistään.
Asiakkaitamme ovat mm. YTK, Sanoma, Hartela, K-Rauta, Alva-yhtiöt, Helsingin Yliopisto, ELY-keskus, Martat, Soste, Vanhustyön Keskusliitto.







Mihin uskomme
Uskomme innostaviin menetelmiin ja nopeasti näkyviin tuloksiin. Hyödynnämme työskentelyssämme kattavaa tietopankkiamme ja jatkuvaa luotausta. Tunnemme parhaat tavat tutkia huomisen ilmiöitä ja asiakkaiden muuttuvia tarpeita. Konsultoimme, valmennamme ja innostamme kaikki mukaan.
Kirkas yhteinen näkymä
Kirkas visio, tulevaisuus- ja asiakaskokemuskartat, innovaatioalustat
Paras tietopohja
Kivijalkana paras tieto: valmis tieto, asiakas- ja tulevaisuusluotaukset
Innostavasti yhdessä
Kaikkien osallistaminen, pelilliset menetelmät ja yhdessä muotoilu
Heti näkyvät tulokset
Taika syntyy teoista. Oppien muuttaminen teoiksi, selkeät roadmapit.
Kehitämme myös täysin uudenlaisia työkaluja ja strategisia sisältöjä. Valon kehittämä Futurizer® on ainutlaatuinen lähestymistapa onnistuneen huomisen suunnitteluun. Se yhdistää muutossignaalit, asiakasymmärryksen sekä organisaation omat opit ja potentiaalin ja luo näin vankan alustan kirkkaalle visiolle, huomisen palveluille tai voittavalle asiakaskokemukselle.
Futurizer-työkaluja on kehitetty sekä asiakaskokemuksen kehittämiseen, että tulevaisuudenkestävän strategian ja innovaatioiden rakentamiseen. Lisäksi omaan käyttöön on saatavilla asiakaskokemuksen kehittäjän oma työkalupakki, CX Futurizer®.
CX FUTURIZER
Muotoile voittava asiakaskokemus
Miten voimme ylittää asiakkaidemme odotukset?
Miten asiakaskokemus tulee todeksi arjessa?
Inspiroivaa ja vaikuttavaa asiakaskokemuksen kehittämistä, mittava määrän oppeja menestyjiltä sekä innostava näkymä asiakkaiden kasvaviin odotuksiin. Oman asiakaskokemuskartan muotoilu.


2030 FUTURIZER
Rakenna rohkea tulevaisuuskuva
Miten toimintaympäristö muuttuu matkalla vuoteen 2030?
Miten pysyä askeleen edellä?
Innostava näkymä muuttuvaan maailmaan osaksi strategiaprosessia, kehityshankkeita tai henkilöstön tulevaisuusajattelun kehittämistä. Oman tulevaisuuskartan muotoilu.
Lue casejamme

Teosto: Asiakaskokemus osaksi jokaisen arkea
Miten innostaa koko henkilöstö parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen? Lue miten Teosto tätä edisti ja miten asiakaskokemusjohtaja Miia Engberg työpajoja kommentoi.

PostNord Strålfors: Ketterällä tekemisellä loikka eteenpäin
Ketterät minityöpajat ovat monissa tilanteissa sopiva ratkaisu vauhdittamaan etenemistä. Lue, kuinka asiakaskokemuksen kehittäminen sai lisäpotkua PostNord Strålforsilla.

Viestintätoimisto Kaiku: Tulevaisuushuonepeli strategian jalkauttamisen tukena
Kuinka työpajan avulla tuotetaan luovia mutta konkreettisia tuloksia? Lue Viestintätoimisto Kaiun tulevaisuushuonepelistä kasvustrategian toteuttamisen tukena.

Haugen-Gruppen: Tulevaisuuslähtöisyydellä vahvaan kasvuun
Miten kasvustrategiaa tuetaan onnistuneesti tulevaisuuslähtöisyydellä? Lue case Pohjoismaiden suurimpiin merkkielintarvikkeiden maahantuontiyrityksiin lukeutuvan Haugen-Gruppenin tulevaisuustyöstöstä.
The best way to predict the future is to create it. - Lincoln
VALO FUTURE OY BULEVARDI 21, 00180 HELSINKI, FINLAND
info@VALOFUTURE.FI | TIETOSUOJASELOSTE