Blogit & caset, uutiset

PostNord Strålfors: Ketterällä tekemisellä loikka eteenpäin

Ketterät minityöpajat ovat monissa tilanteissa sopiva ratkaisu vauhdittamaan etenemistä. Lue, kuinka asiakaskokemuksen kehittäminen sai lisäpotkua PostNord Strålforsilla.

Lähtötilanne

PostNord Strålfors tarjoaa asiakkailleen monikanavaisia viestintäratkaisuja kaikissa loppuasiakkaan käyttämissä kanavissa – perinteisestä paperikirjeestä aina e-laskuihin ja mobiiliratkaisuihin asti. Strategian ytimessä on asiakkaalle tuotetun arvon kasvattaminen. Tätä työtä vauhdittaa CX-virtuaalitiimi, joka koostuu eri puolilla organisaatiota toimivista henkilöistä.

Valo Future järjesti tiimille minityöpajan, jossa tutustuttiin asiakaskokemuksen muutossuuntiin ja tunnistettiin samalla tulevaisuuden kannalta tärkeimpiä painopisteitä omassa kehitystyössä.

Työpaja inspiroi ja sai aikaan hyviä keskusteluja ja konkreettisia ideoita. Se myös vahvisti tunnetta, että olemme oikealla tiellä - ja innosti lisäämään tuulta purjeisiin! Innolla lähden hyödyntämään Valon työkaluja.

Minityöpajan sisältö

Minityöpajan kulkuun kuului:

  1. CX Tulevaisuuskompassi: asiakkaiden kasvavat odotukset ja case-esimerkkejä miten eri yritykset ovat odotuksiin vastanneet
  2. Oman menestysreseptin muotoilu: mitkä odotukset ovat meille tärkeimpiä ja miten niihin vastaamme
  3. Työkaluja ja vinkkejä eteenpäin

Käytetyt työkalut

Minityöpajassa käytettiin seuraavia työkaluja:

  • CX Tulevaisuuskompassi
  • Muutosvoimakortit
CX Tulevaisuuskompassi avasi hyvin ajattelua, ja sai tiimit tunnistamaan kehityksen tärkeimpiä painopisteitä ja ensimmäisiä konkreettisia tekoja. Lopuksi tutustuimme vielä muihinkin CX Futurizer -työkaluihin, joiden avulla tiimi voi koota yhteisen näkymän ja jatkaa yhteistä kehitystyötä.
 
 
 
Lue lisää PostNord Strålforsin palveluista täältä.
 
https://www.stralfors.fi/
 

Tuija Wikström

Projektin vastuuhenkilö, Customer Success Lead, CX Specialist

Lähetä minulle sähköpostia klikkaamalla valokuvaa

CX Futurizer

Työkalu rohkeisiin tekoihin. Inspiroivat menetelmät ja sisällöt voittavaan asiakaskokemukseen, nyt myös itselle hankittavana työkalupakkina.

Socio-culture & Strategy

Sosiokulttuurinen strategia- ja näkemystoimisto Valo Future on erikoistunut kunnianhimoisen ihmis- ja tulevaisuuslähtöisen menestyksen tukemiseen.

Strategia, ihmis-& tulevaisuuslähtöisyys Tiitta Vaulos, +358 50 5727859

Strategia, brändi, osallistaminen
Kirsi Saloranta, +358 40 512 3286

etunimi.sukunimi(at)valofuture.fi