Lähtötilanne
PostNord Strålfors tarjoaa asiakkailleen monikanavaisia viestintäratkaisuja kaikissa loppuasiakkaan käyttämissä kanavissa – perinteisestä paperikirjeestä aina e-laskuihin ja mobiiliratkaisuihin asti. Strategian ytimessä on asiakkaalle tuotetun arvon kasvattaminen. Tätä työtä vauhdittaa CX-virtuaalitiimi, joka koostuu eri puolilla organisaatiota toimivista henkilöistä.
Valo Future järjesti tiimille minityöpajan, jossa tutustuttiin asiakaskokemuksen muutossuuntiin ja tunnistettiin samalla tulevaisuuden kannalta tärkeimpiä painopisteitä omassa kehitystyössä.
Työpaja inspiroi ja sai aikaan hyviä keskusteluja ja konkreettisia ideoita. Se myös vahvisti tunnetta, että olemme oikealla tiellä - ja innosti lisäämään tuulta purjeisiin! Innolla lähden hyödyntämään Valon työkaluja.
Maija Puronkari, Customer Experience Manager
Minityöpajan sisältö
Minityöpajan kulkuun kuului:
- CX Tulevaisuuskompassi: asiakkaiden kasvavat odotukset ja case-esimerkkejä miten eri yritykset ovat odotuksiin vastanneet
- Oman menestysreseptin muotoilu: mitkä odotukset ovat meille tärkeimpiä ja miten niihin vastaamme
- Työkaluja ja vinkkejä eteenpäin
Käytetyt työkalut
Minityöpajassa käytettiin seuraavia työkaluja:
- CX Tulevaisuuskompassi
- Muutosvoimakortit
Tuija Wikström
Projektin vastuuhenkilö, Customer Success Lead, CX Specialist