Futurizer

Muotoile voittava asiakaskokemus

CX Futurizer

Strategiset sisällöt |Pelilliset menetelmät | Työpajat

CX Futurizer® tekee asiakaskokemuksen kehittämisestä helppoa, inspiroivaa ja vaikuttavaa. Täysin uudenlainen lähestymistapa yhdistää menestyjien opit, asiakkaiden kasvavat odotukset sekä organisaation olemassa olevan tiedon ja potentiaalin. Se luo vankan alustan asiakaskokemuksen kehittämiselle ja johdattaa yhdessä tekemisen kautta heti vaikuttaviin tekoihin – kohti asiakkaat hurmaavaa asiakaskokemusta.

Monipuoliset Valo Futuren kehittämät menetelmät ja inspiroivat sisällöt ovat käytössä vetämissämme asiakaskokemuksen kehittämisprojekteissa ja valmennuksissa. Voit hyödyntää niitä myös valmiina työpajoina sekä itselle hankittavana työkalupakkina.

Tieto + pelillisyys + vaikuttavat teot

CX Futurizer soveltuu alustaksi ja menetelmäksi sekä nykyisen asiakaskokemuksen kirittämiseen, koko organisaation sitouttamiseen ja innostamiseen mukaan, että asiakkuusajattelun edistämiseen vasta alkumetreillä oleville. Tekemisessä hyödynnetään ketterästi omaa olemassa olevaa tietoa ja Futurizer-sisältöjä.

Olennainen osa Futurizeria on olla inspiroimassa ja haastamassa kohti tulevaisuudenkestäviä valintoja. CX Futurizer haastaakin askeleen edelle tuoden tarjolla mm. asiakkaiden kasvavat odotukset ja tavat vastata niihin.

Menetelmien taustalla on yli 100 lähdettä, yli 70 luodattua casea ja monipuolinen eri alojen kehittäjäjoukko.

Ole yhteydessä, kun haluat olla rakentamassa asiakkaat hurmaavaa asiakaskokemusta!

Valmiit pelilliset työpajat

Muotoillaan yhdessä voittavaa asiakaskokemusta

Toolbox omaan käyttöösi

Asiakaskokemuksen kehittäjän työkalupakki 

Asiakkailtamme

Työpajat

"Ihanaa, että valitsimme teidät!"

Toteutus oli täysin ainutlaatuinen, teidän konsepti on tosi hyvin mietitty. Suosittelemme teitä mielellään muille!

ELY-keskuksen asiakaslähtöisyys ja asiakaskokemus menestystekijänä työpajat & valmennukset johdolle ja henkilöstölle.

CX Toolbox

"Ehdottomasti suosittelen! Wow!"

Kun sain Toolboxin käsiini, tuntui vähän siltä kuin joulu olisi tullut. Täytyy sanoa, että ensikokemus oli wow! Tässä on tosi hyvin koottuna kaikki olennaiset vaiheet ja elementit, joita asiakaskokemuksen kehittämiseen kuuluu. Työkaluista on apua kaikille asiakaskokemuksen kehittäjille.

Mahdollista strategia

Kirkasta innostava asiakaskokemuksen tavoitekuva

KEHITÄ & PARANNA KETTERÄSTI

Kehitä asiakaskokemusta vaikuttavilla sisäisillä ja ulkoisilla teoilla.

FOKUSOI VAIKUTTAVIIN TEKOIHIN

Tunnista vaikuttavat teot. Määritä mittarit.

innosta KAIKKI MUKAAN

Saa kaikki mukaan. Osallista ja innosta. Kasvata omaa kyvykkyyttä.

Futurizer logo

Valmiit pelilliset työpajat

INNOSTA | OSALLISTA | VAIKUTA

CX Tulevaisuuskompassi

Miten vastaamme asiakkaiden kasvaviin odotuksiin

Tavoite: Kirittää ja kirkastaa omaa tavoitetta

  • Asiakkaiden kasvavat odotukset – CX Tulevaisuuskompassi
  • Caset: Miten menestyjät vastaavat kasvaviin odotuksiin
  • Millä reseptillä rakennamme voittavan asiakaskokemuksen

Kesto 2,5 h. Pelilliset menetelmät & strategiset sisällöt. 

Asiakaskokemuksen muotoilu

Muotoillaan voittava asiakaskokemus!

Tavoite: Muotoillaan omaa asiakaskokemusta hyödyntäen omaa tietoa ja rikastajana Futurizer-sisältöjä

  • Askeleen edelle – Miten vastaamme kasvaviin odotuksiin
  • Tunnistetaan asiakaspolun ilonaiheet ja kipupisteet (optiona: asiakashaastattelut)
  • Muotoillaan oma tavoitepolku, tähtihetket ja onnistumisen mittarit
  • Muutetaan teoiksi. Oma ohjauskartta.

Kesto 2 X 3 h. Pelilliset menetelmät & strategiset sisällöt. Lopputuloksena oma asiakaskokemuksen ohjauskartta.

Toolbox omassa käytössä

"Ehdottomasti suosittelen! Wow!"

Jokaisen asiakaskokemuksen kehittäjän työkalupakki, CX Futurizer® on täysin uudenlainen, kaiken olennaisen kokoava asiakaskokemuksen kehittäjän ”taikalaatikko.”

Se kokoaa yhteen inspiroivat sisällöt, kanvakset, kartat sekä 72 sivuisen käsikirjan innostaviin työpajoihin. 

Työkalupakki on jo käytössä lukuisissa eri alojen yrityksissä, järjestöissä ja julkisella puolella.  

Online & offline

CX Futurizer asiakaskokemus
CX Futurizer asiakaskokemus


Kun maailma muuttuu, myös työkalujen tulee muuttua.

Näyttävä Asiakaskokemuskartta kokoaa yhteen vanhat ja uudet opit (kuvassa beeta versio)

Lue CX casejamme

Kaipaatko lisätietoa tai haluatko valmiin työpajan?

Email:  info@valofuture.fi

Tuija Wikström
Customer Success Lead
+358 40 838 2220

STAY HUNGRY, STAY FOOLISH - STEVE JOBS

VALO FUTURE OY BULEVARDI 21, 00180 HELSINKI, FINLAND
info@VALOFUTURE.FI  | TIETOSUOJASELOSTE

Miten voisimme auttaa sinua?