Futurizer

CX FUTURIZER

Tulevaisuudenkestävä asiakaskokemus
Innosta | Osallista | Vaikuta

Inspiroiva uusi metodi ja työkalu asiakaskokemuksen kehittämiseen

CX Futurizer on uudenlainen asiakaskokemuskehittäjän taikalaatikko, joka tiivistää valtavan määrän arvokasta tietoa helpolla tavalla suoraan toimintaan ja innostaa asiakaskokemuksen kehittämiseen pienissäkin hetkissä. Nimensä mukaisesti se rohkaisee tekoihin, jotka vievät askeleen edelle. 

Työkalujen ja pelillisten menetelmien taustalla on yli 100 lähdettä, yli 70 menestyscasea ja monipuolinen eri alojen kehittäjäjoukko.  

Käytä itse tai tilaa meidät

Hyödynnämme Futurizerin inspiroivia ja kattavia työkaluja ja menetelmiä monipuolisesti konsultoinnissa, työpajoissa ja asiakasluotauksissa.  Lue lisää>>

Futurizeria voi kuitenkin käyttää helposti myös täysin omin voimin. Itse asiassa, se on kehitetty tuomaan konsultatiiviset opit aiempaa helpommin ihan kaikkien käyttöön. 
Se soveltuu sekä edistyneelle ja aloittelijalle ja on helppo käyttää sekä pikatarpeissa että perusteellisemmin edeten. Lue lisää>>

Kehitä B2C- tai B2B-asiakaskokemusta, jäsen- tai sidosryhmäkokemusta

Asiakaskokemukselle on leimallista, että parhaat kokemukset siirtyvät odotuksiksi kaikille toimialoille. Siksi myös Futurizer on toimialariippumaton. Se on jo onnistuneessa käytössä B2B- ja B2C-asiakaskokemuksen kehittämisessä sekä järjestöissä ja julkisella puolella. Tule sinäkin mukaan!

Mahdollista strategia

Muuta asiakaskeskeisyys ja asiakasstrategia innostavaksi ja jaetuksi asiakaskokemusvisioksi.

KEHITÄ & PARANNA KETTERÄSTI

Kehitä asiakaskokemusta jatkuvasti. Muotoile uutta palvelua/tuotetta jo alusta alkaen.

FOKUSOI VAIKUTTAVIIN TEKOIHIN

Ideoi tekoja, pilotteja ja kehityskohteita. Tunnista vaikuttavat teot. Määritä mittarit.

innosta KAIKKI MUKAAN

Saa kaikki mukaan tekemään. Osallista ja innosta peleillä. Kasvata omaa kyvykkyyttä.

1 +
LÄHDETTÄ
1 +
CASEA TAUSTALLA
1 +
kehittäjää mukana

CX Futurizerista sanottua

B2B asiakaskokemus

Asiakaskokemuspäällikkö Kaisa Lepistö-Salojärvi, Alva-yhtiöt Oy

Ehdottomasti suosittelen! Wow!

Kun sain Futurizerin käsiini, tuntui vähän siltä kuin joulu olisi tullut. Täytyy sanoa, että ensikokemus oli wow!

Tässä on tosi hyvin koottuna kaikki olennaiset vaiheet ja elementit, joita asiakaskokemuksen kehittämiseen kuuluu. Työkaluista on apua kaikille asiakaskokemuksen kehittäjille. Ja työkaluja voi hyödyntää myös yksittäisinä elementteinä, mikä laajentaa käyttäjien määrää organisaatiossa entisestään. 

Lue koko Kaisan haastattelu >>

Kun maailma muuttuu, myös työkalujen tulee muuttua.

CX Futurizerissa yhdistyvät täysin uudella tavalla kattavat opit helposti hyödynnettävässä muodossa, innostava yhdessä muotoilu sekä  vaikuttavuus.  

CX Futurizer inspiroi asiakaskokemuksen kehittämiseen sekä varmistaa omien valintojen tulevaisuudenkestävyyden.

CX Futurizer Toolbox ohjaa ylivertaiseen asiakaskokemukseen

Valmiita kokonaisuuksia

Tehdään yhdessä ihmeitä.  Esimerkkejä valmiista kokonaisuuksista. Kysy lisää. 

Inspiroiva luento: Asiakkaiden odotukset kasvavat - miten vastata niihin

  • 1-2 h inspiraatioluento  
  • Toteutus online, ei rajoitusta osallistujamäärästä
  • Offline toteutuksessa mahdollisuus lisätä Muutosvoimapeli

Hinta 760 € + alv

Kiihdytä vauhtia -tehotyöpaja

Vauhdita asiakaskokemuksen kehittämistä moderoidulla kokonaisuudella, joka innostaa osallistujat uuteen vauhtiin! Lähdemme liikkeelle hyödyntäen kaikkea jo tehtyä, kirkastamme ja haastamme valintoja ja tekoja kohti ylivertaista asiakaskokemusta. Lopputuloksena seuraavien askelmerkkien suunnitelma.  

  • Innostava online-työpaja (2 x3h) CX Futurizer Online-alustalla
  • Nykytilan swot-analyysi sisältyy (Analyysi 6 h)
  • Loppukooste ja suositukset seuraaviin askelmerkkeihin.
  • Futurizer työkalut jäävät omaan käyttöön.

Hinta 2.500 € + alv kuvatussa laajuudessa

Varmista ylivertainen asiakaskokemus

Tehokas ja kattava kuntoanalyysi ja seuraavien askelmerkkien tunnistaminen. Aloitamme olemassa olevasta ymmärryksestä ja teoista, rikastamme näkymää, paljastamme heikkouden ja vahvuudet asiakkaiden silmissä ja kirkastamme voittavan vision sekä askelmerkit eteenpäin. 

  • Työpaja 1 Mitä tiedämme, mitä emme tiedä. Nykytilan swot-analyysi. 
  • Futurizer-kuntotesti asiakkaiden parissa, haastattelut 8-10
  • Työpaja 2 Hurmataan asiakkaat! Oma asiakaskokemuksen ohjaustaulu
  • Taustatyö sisältyy

7.500 € + alv kuvatussa laajuudessa

Haluan lisätietoa!

CX Futurizer Toolbox ohjaa ylivertaiseen asiakaskokemukseen

Käytä Futurizeria itse:
Innosta, osallista ja vaikuta

Offline & Online

Haluatko helposti omaksuttavat ja ainutlaatuiset menetelmät omaan käyttöön?

Työkalut hyödyttävät kaikessa kaikessa asiakaskokemuksen kehittämisessä ja perustuvat yli 100 lähteeseen ja yli 70 caseen. Monipuolisuutensa takia työkalupakki sopii sekä edistyneelle että aloittelijalle. Hintaan kuuluu myös 2,5 tunnin ajokorttikoulutus. 

  • Inspiroidu, opi ja haasta ajatteluasi
  • Osallista ja innosta kaikki mukaan konseptoiduilla pelillisillä työpajoilla.
  • Kehitä yksittäistä palvelua tai koko yrityksen asiakaskokemusta
  • Käytä apuna pikatarpeissa tai kulje koko matka vaikuttavaan asiakaskokemukseen
  • Johda asiakaskokemusta kokoamalla oma keskustelu- ja ohjauskartta.  Seuraa tekoja ja mittareita 

Toolboxin sisältä löydät inspiroivat sisältökortit eri näkökulmista, hyödylliset työstöversiot eri tarpeisiin, kokoavan ohjaustaulun (juliste 2 kpl), kaiken tarvittavan työpajoihin sekä kattavan 72 sivuisen käsikirjan. Voit myös ladata helposti työstöversioita lisää milloin vain tai tilata lisää julisteita. Helppoa ja vaikuttavaa!

Toolboxin työkalut ja vaiheet ovat saatavilla myös Miro online-alustana.

100%

Tyytyväisyystakuu

FAQ

Futurizer Toolbox on täysin uudenlainen strateginen työkalu- ja metodikokonaisuus  sekä samalla tekemiseen innostava muotoilupeli. 

Toolbox sisältää viisi innostavaa pelillistä työpajaa ja niihin kattavat työkalut. Lopputuloksena syntyy yhteinen ohjaus- ja keskustelukartta sekä roadmap kohti menestyvää asiakaskokemusta.

Monipuolisia työkaluja on helppo käyttää myös erillään ja ne toimivat jokaisen asiakaskokemuksen kehittäjän työkalusalkkuna. 

Tehtyämme vuosia töitä konsultteina vaativissa kehityshankkeissa halusimme lähteä uudistamaan alaa. Haluamme tuoda konsulttitasoisen ymmärryksen entistä helpommin käyttöön – tavalla, joka saa aikaan innostusta ja muutosta sekä kasvattaa samalla organisaation omaa kyvykkyyttä. Kun maailma muuttuu, myös työkalujen tulee muuttua.

CX Futurizer on suunniteltu niin helpoksi, että pärjäät varmasti omin voimin – jos niin haluat. Missiomme on tarjota osaaminen entistä helpommin kaikkien käyttöön.

Mutta älä epäröi pyytää valmista ratkaisua.  Tulemme ilolla toteuttamaan innostavan kick-offin tai toteuttamaan koko kokonaisuuden mukaan lukien asiakasluotauksen. Asiakaskokemuksen kehittäminen on sydämessämme ja meillä on siitä vuosien laaja kokemus. Futurizer takaa, että matka on inspiroiva ja meillä on jo alussa valtava määrä tietoa käytössämme!

  • Kulje koko matka. Kokoa yhteinen visio seinälle ohjauskartaksi ja kaikkien nähtäväksi.
  • Ideoi täsmätarpeissa.  Ideoi uutta palvelua tai kehitä vanhan ongelmakohtaa. Suunnittele suoraan julisteelle.
  • Inspiroi työkaluilla. Pidä kokoushuoneessa ja käytä yksittäisiä työkaluja apuna milloin vaan.
  • Innosta ja inspiroi kaikkia. Vedä tai osta moderoituna innostava kehityspäiväohjelma.

Futurizer on työkalupakki, jota kukin käyttää omassa roolissaan:

  • Johdolle ohjaus- ja keskustelukartaksi, roadmapiksi, tulevaisuuskestävyyden varmistajaksi
  • Kehittäjille ja muotoilijoille inspiroivaksi avuksi arkeen
  • Työntekijöille innostavaksi matkaksi asiakkaiden sydämiin

Futurizerissa on paljon sisältöä ja siitä riittää ammennettavaa sekä aloittelijalle että edistyneelle. Käsikirja sisältää vinkkejä kummallekin. Aloittelija kokoaa ehkä vasta ensimmäistä näkemystään nykykokemuksesta sekä visiotaan. Edistynyt etenee pidemmälle. 

Asiakaskokemukselle on leimallista, että parhaat kokemukset siirtyvät odotuksiksi kaikille toimialoille. Ollaksesi askeleen edellä on tärkeää ymmärtää ihmisten kasvavia odotuksia eturivin toimijoilta, ei niinkään pelkältä omalta toimialalta. Siksi myös Futurizer on toimialariippumaton.

Se paljastaa menestyjien opit ja on jo onnistuneesti käytössä B2B, B2C yrityksissä sekä järjestöissä ja julkisella puolella. 

  • Yhteinen keskustelu- ja ohjauskartta asiakaskokemuksen johtamiseen
  • Kirkas uusi/päivitetty tulevaisuudenkestävä visio
  • Valitut muutosvoimat, joihin vastaamme ja tavoite niille
  • Nykypolun tärkeimmät havainnot
  • Tavoitepolku tähtihetkineen
  • Priorisoidut teot & roadmap
  • Mittarit onnistumiselle
  • Kanban-taulu jatkuvassa käytössä

Työpajoihin/tekemiseen et tarvitse mitään muuta.

Monilla on jo paljon asiakasymmärrystä olemassa. Futurizerissa olemassa oleva asiakasymmärrys kootaan yhteen helpolla tavalla. 

Tavoitepolun luominen onnistuu ilmankin tietoa nykyisestä kokemuksesta – kuten startupeilla. Muilla ymmärrys nyhyhetken suurimmista kipukohdista ja ilonaiheista on kuitenkin hyvä saada pohjaksi tavoitteelle. Polkukorttimme auttavat muistamaan niitä. Lisäksi niitä on tarkoitus täydentää kartalle myöhemminkin. Kaikkea ei siis tarvitse tietää vielä, tärkeintä on päästä liikkeelle. 

Jos epäilet, ettet tiedä juuri mitään suurimmista kipukohdista, voit ostaa kauttamme myös kattavat asiakashaastattelut. 

Futurizer on suunniteltu hyvin helpoksi käyttää. Voit seurata tarkkoja ohjeita tai soveltaa. Työkalua on mahdoton käyttää väärin. Työpajat on suunniteltu napakoiksi ja Futurizeria voi käyttää jo 1 tunnin pikatyöstönäkin.
Ja moderoidut kokonaisuudet ovat oikea valinta, jos haluat ammattilaisen mukaan alkuun tai koko matkalle. Tai haluat yhdistää koko organisaation mukaan netin kautta.

Työpajat on suunniteltu noin 6-8 hengen ydintiimille. Mukana on vinkkejä isommallekin ryhmälle. 

Julistetta on tarkoitus koota/pitää näkyvällä paikalla niin, että kuka vaan voi käydä lisäämässä siihen myös omia ideoitaan.

Moderoiduissa kokonaisuuksissa osallistamme koko organisaation mukaan myös netin kautta. Lopputuloksena syntyvä juliste voi päätyä useamman eri toimipisteen seinälle.

Futurizer on kehitetty yhdessä asiakkaiden kanssa, Valon tulevaisuusrakentamossa luotujen viitekehysten, Valon advisor-verkoston sparrin sekä mittavan luotauksen lopputulemana. Taustalla on yli 100 lähdettä ja luodattuna yli 70 casea.

Taustalla on myös vuosien konsultointityö tulevaisuuden, asiakaskokemuksen ja muutoksen johtamisen parissa. Business Finland lähti keväällä mukaan rahoittamaan innovaatiota, joka täysin uudella tavalla tuo kattavan tietomäärän ja opit kaikkien organisaatioiden käyttöön.

Kun sinulla on oma Toolbox, voit tilata lisäjulisteita helposti lisää. Saat myös kollegallesi oman Toolboxin aina erikoishintaan.

Onko sinulla muuta kysyttävää? Ole meihin yhteydessä.

STAY HUNGRY, STAY FOOLISH - STEVE JOBS

VALO FUTURE OY LÖNNROTINKATU 5, 00100 HELSINKI, FINLAND
info@VALOFUTURE.FI  | TIETOSUOJASELOSTE