
Muotoile voittava asiakaskokemus
CX Futurizer
Strategiset sisällöt |Pelilliset menetelmät | Työpajat
CX Futurizer® tekee asiakaskokemuksen kehittämisestä helppoa, inspiroivaa ja vaikuttavaa. Täysin uudenlainen lähestymistapa yhdistää menestyjien opit, asiakkaiden kasvavat odotukset sekä organisaation olemassa olevan tiedon ja potentiaalin. Se luo vankan alustan asiakaskokemuksen kehittämiselle ja johdattaa yhdessä tekemisen kautta heti vaikuttaviin tekoihin – kohti asiakkaat hurmaavaa asiakaskokemusta.
Monipuoliset Valo Futuren kehittämät menetelmät ja inspiroivat sisällöt ovat käytössä vetämissämme asiakaskokemuksen kehittämisprojekteissa ja valmennuksissa. Voit hyödyntää niitä myös valmiina työpajoina sekä itselle hankittavana työkalupakkina.
Tieto + pelillisyys + vaikuttavat teot
CX Futurizer soveltuu alustaksi ja menetelmäksi sekä nykyisen asiakaskokemuksen kirittämiseen, koko organisaation sitouttamiseen ja innostamiseen mukaan, että asiakkuusajattelun edistämiseen vasta alkumetreillä oleville. Tekemisessä hyödynnetään ketterästi omaa olemassa olevaa tietoa ja Futurizer-sisältöjä.
Olennainen osa Futurizeria on olla inspiroimassa ja haastamassa kohti tulevaisuudenkestäviä valintoja. CX Futurizer haastaakin askeleen edelle tuoden tarjolla mm. asiakkaiden kasvavat odotukset ja tavat vastata niihin.
Menetelmien taustalla on yli 100 lähdettä, yli 70 luodattua casea ja monipuolinen eri alojen kehittäjäjoukko.
Ole yhteydessä, kun haluat olla rakentamassa asiakkaat hurmaavaa asiakaskokemusta!
Asiakkailtamme
Työpajat
"Ihanaa, että valitsimme teidät!"
ELY-keskuksen asiakaslähtöisyys ja asiakaskokemus menestystekijänä työpajat & valmennukset johdolle ja henkilöstölle.
CX Toolbox
"Ehdottomasti suosittelen! Wow!"
Mahdollista strategia
Kirkasta innostava asiakaskokemuksen tavoitekuva
KEHITÄ & PARANNA KETTERÄSTI
Kehitä asiakaskokemusta vaikuttavilla sisäisillä ja ulkoisilla teoilla.
FOKUSOI VAIKUTTAVIIN TEKOIHIN
Tunnista vaikuttavat teot. Määritä mittarit.
innosta KAIKKI MUKAAN
Saa kaikki mukaan. Osallista ja innosta. Kasvata omaa kyvykkyyttä.

Valmiit pelilliset työpajat
INNOSTA | OSALLISTA | VAIKUTA

CX Tulevaisuuskompassi
Miten vastaamme asiakkaiden kasvaviin odotuksiin
Tavoite: Kirittää ja kirkastaa omaa tavoitetta
- Asiakkaiden kasvavat odotukset – CX Tulevaisuuskompassi
- Caset: Miten menestyjät vastaavat kasvaviin odotuksiin
- Millä reseptillä rakennamme voittavan asiakaskokemuksen
Kesto 2,5 h. Pelilliset menetelmät & strategiset sisällöt.

Asiakaskokemuksen muotoilu
Muotoillaan voittava asiakaskokemus!
Tavoite: Muotoillaan omaa asiakaskokemusta hyödyntäen omaa tietoa ja rikastajana Futurizer-sisältöjä
- Askeleen edelle – Miten vastaamme kasvaviin odotuksiin
- Tunnistetaan asiakaspolun ilonaiheet ja kipupisteet (optiona: asiakashaastattelut)
- Muotoillaan oma tavoitepolku, tähtihetket ja onnistumisen mittarit
- Muutetaan teoiksi. Oma ohjauskartta.
Kesto 2 X 3 h. Pelilliset menetelmät & strategiset sisällöt. Lopputuloksena oma asiakaskokemuksen ohjauskartta.
Toolbox omassa käytössä

"Ehdottomasti suosittelen! Wow!"
Jokaisen asiakaskokemuksen kehittäjän työkalupakki, CX Futurizer® on täysin uudenlainen, kaiken olennaisen kokoava asiakaskokemuksen kehittäjän ”taikalaatikko.”
Se kokoaa yhteen inspiroivat sisällöt, kanvakset, kartat sekä 72 sivuisen käsikirjan innostaviin työpajoihin.
Työkalupakki on jo käytössä lukuisissa eri alojen yrityksissä, järjestöissä ja julkisella puolella.
Online & offline




Kun maailma muuttuu, myös työkalujen tulee muuttua.

Lue CX casejamme

ELY-keskukset: Asiakkuusstrategiasta asiakaslähtöiseen arkeen
Kuinka asiakkuusstrategia jalkautetaan 3000 työntekijän arkeen? Lue miten autoimme ELY-keskuksia asiakaslähtöisen kulttuurin vahvistamisessa.

Vanhustyön keskusliitto – Arvoa tuottavilla jäsenpalveluilla parempi vanhuus
Kuinka organisaatio voi valmistautua jäsenkunnan kasvaviin tarpeisiin ja muuttuvaan toimintaympäristöön? Lue, kuinka Vanhustyön keskusliitto hyppäsi askeleen edelle projektissaan Valon kanssa.

Alva: CX Futurizer innokkaassa käytössä
“Ehdottomasti suosittelen!”
Näin tiivistää Alva-yhtiöiden asiakaskokemuspäällikkö Kaisa Lepistö-Salojärveltä kokemuksiaan CX Futurizerista. Kaisa kehittää Futurizerin avulla Alvan B2B- ja B2C-asiakaskokemusta.
Kaipaatko lisätietoa tai haluatko valmiin työpajan?
Email: info@valofuture.fi
Tuija Wikström
Customer Success Lead
+358 40 838 2220


STAY HUNGRY, STAY FOOLISH - STEVE JOBS
VALO FUTURE OY BULEVARDI 21, 00180 HELSINKI, FINLAND
info@VALOFUTURE.FI | TIETOSUOJASELOSTE