
Viestintätoimisto Kaiku: Tulevaisuushuonepeli strategian jalkauttamisen tukena
Kuinka työpajan avulla tuotetaan luovia mutta konkreettisia tuloksia? Lue Viestintätoimisto Kaiun tulevaisuushuonepelistä kasvustrategian toteuttamisen tukena.
Uutiset & blogi
Mukava nähdä sinut täällä!
Täältä löydät viimeisimmät uutisemme ja blogikirjoituksia. Tekstit on kirjoitettu pääosin suomeksi ja käännetty englanniksi usein robotin avulla.
Kuinka työpajan avulla tuotetaan luovia mutta konkreettisia tuloksia? Lue Viestintätoimisto Kaiun tulevaisuushuonepelistä kasvustrategian toteuttamisen tukena.
Milanon Triennaali on usein ennakoinut oikein nousevia ilmiötä. Venetsian biennaali on taas aina halunnut avata taiteen avulla ihmiskunnan näkymiä eteenpäin. Mitä ne kertoivat nyt kriisien aikaan maailman suunnasta? Anti oli osin yllättävä – ja hyvin eteenpäin katsova.
”Hyvää vanhuutta ei rakenneta pilkuntarkalla sääntelyllä vaan kääntämällä katse ikäihmisiin” tiivistää Vanhustyön keskusliiton järjestöjohtaja Eva Korkiamäki. Pitkään yritysten johtotehtävissä toiminut Eva haluaa nyt olla tekemässä Suomesta ikääntymisen mallimaata. Lue Evan haastattelusta, miten tässä onnistumme.
Miten kasvustrategiaa tuetaan onnistuneesti tulevaisuuslähtöisyydellä? Lue case Pohjoismaiden suurimpiin merkkielintarvikkeiden maahantuontiyrityksiin lukeutuvan Haugen-Gruppenin tulevaisuustyöstöstä.
Valo Future on kehittänyt uudenlaisen konseptin menestyvän huomisen muotoiluun. Mutta mikä se on käytännössä? Lähdimme selvittämään! Haastattelussa Valo Futuren toimitusjohtaja Tiitta Vaulos.
Satakunnan ELY-keskuksen strategiapäällikkö Anne Jortikka on aktiivisesti rakentamassa ja kehittämässä ELY-keskusten asiakaslähtöisyyttä ja asiakaskokemusta.
Valo Futuren kehittämän uusi asiakaskokemuksen muotoiluun tarkoitettu CX Futurizer Toolbox -työkalupakki on englanninkielisenä valmis kansainväliseen käyttöön.
Voiko kehittäminen olla vaikuttavuuden ohella myös innostavaa – jopa hauskaa? Lue miten ja miksi pelillistemme liiketoiminnan ja asiakaskokemuksen kehittämisen, sekä viisi vinkkiämme tuloksiin.
Kuinka asiakkuusstrategia jalkautetaan 3000 työntekijän arkeen? Lue miten autoimme ELY-keskuksia asiakaslähtöisen kulttuurin vahvistamisessa.
Voiko mittava tulevaisuustieto muuttua eläväksi draaman kautta? Pilotoimme kesäkuussa Posintra Oy:n ja muutosvalmentaja Tiina Heikan kanssa draamallista tulevaisuustyöpajaa. Lue Posintran Minnan kokemuksista lisää!