Miten osallistan kaikki mukaan asiakaskokemuksen kehittämiseen?
Haluatko rakentaa ylivertaisen asiakaskokemuksen? Aloita omista työntekijöistäsi.
Haluatko rakentaa ylivertaisen asiakaskokemuksen? Aloita omista työntekijöistäsi.

Toimintaympäristön ja maailman kiihtyvä muutos on mantra, jonka me kaikki tunnemme. Puhetta tulevaisuudesta on enemmän kuin koskaan. Tiitta Vaulos avaa askelmerkkejä uuden ajan menestyjäksi.

ELY valitsi Valo Futuren toteuttamaan työpajat ELY-keskusten johdon ja esimiesten asiakkuusajattelun vahvistamiseksi ja asiakkuusstrategian edistämiseksi.
Heinäkuu on monelle lomailun aikaa ja samalla aikaa niille asioille, joille ei aina arjessa tunnu aikaa löytyvän. Lukeminen on varmasti monelle asia, jolle toivoisi löytävänsä
Osaisitko vastata seuraavaan kysymykseen: ”Viimeisen 20 vuoden aikana äärimmäisessä köyhyydessä elävien määrä maailman väestöstä on: A) Lähes tuplaantunut B) Pysynyt samana tai suunnilleen samana C)
Kokeneet taloustoimittajat ovat ottaneet mittavan haasteen vastaan ja laittaneet maailman suurimpia yrityksiä järjestykseen niiden vaarallisuuden mukaan. Tämä on Jukka-Pekka Raesteen ja Hannu Sokalan tuoreen teoksen
Socio-culture & Strategy
Sosiokulttuurinen strategia- ja näkemystoimisto Valo Future on erikoistunut kunnianhimoisen ihmis- ja tulevaisuuslähtöisen menestyksen tukemiseen.
Strategia, ihmis-& tulevaisuuslähtöisyys Tiitta Vaulos, +358 50 5727859
Strategia, brändi, osallistaminen
Kirsi Saloranta, +358 40 512 3286
etunimi.sukunimi(at)valofuture.fi