Tunnetko ihmisten muutosta

HEKTINEN ELÄMÄ: Verrattuna 1980-lukuun ihmisillä on nyt

PESSIMISTI EI PETY: Suomalaiset ovat muihin maihin verrattuna

HARMAA ARKI: Arki on suurelle enemmistölle suomalaisista

JURO SUOMALAINEN: Suomalaisilla on sosiaalisen median aikakaudella kontakteja ystäviinsä

ISOIN MURROS: Olemme todistaneet viime vuosikymmenenä erästä suurimmista kulttuurisista muutoksista kautta historian. Tämä muutos on

KORONAN VAIKUTUKSET: Ihmiset ovat koronakriisin myötä vahvimmin kääntyneet kohti

JOKA KUUSEEN KURKOTTAA SE... Kuinka suuri osuus suomalaisista uskoo, että maailma on menossa kohti parempaa? (kysytty vuonna 2015)

VAHVA TULEVAISUUSUSKO: Maailman tulevaisuuden suhteen toiveikkaimpia ihmisiä yhdistää se, että

Socio-culture & Strategy

Sosiokulttuurinen strategia- ja näkemystoimisto Valo Future on erikoistunut kunnianhimoisen ihmis- ja tulevaisuuslähtöisen menestyksen tukemiseen.

Strategia, ihmis-& tulevaisuuslähtöisyys Tiitta Vaulos, +358 50 5727859

Strategia, brändi, osallistaminen
Kirsi Saloranta, +358 40 512 3286

etunimi.sukunimi(at)valofuture.fi