Starting point
Strategiaa ja positiota tukevien kehityskohteiden tunnistaminen
Suuri suomalainen kansainvälinen yritys halusi kutsua laajasti eri kohderyhmät keskusteluun heidän maineestaan, kehityskohteista ja toiveista tulevaisuudenkestävyyttä ajatellen.
Työ tehtiin tukemaan kunnianhimoista strategiaa ja päivittämään sitä edelleen.
Projekti loi vahvan pohjan lähteä kehittämään positiota ja sisäistä tekemistä. On erittäin tärkeää profiloitua huomisen tekijänä - rakentaa muuttuvassa maailmassa menestyvää liiketoimintaa
Anonymisoitu - kysy lisää
Execution
Taustatyö kasvavista odotuksista ja laaja osallistaminen haastatteluilla
Alussa muodostimme yhdessä hypoteesit muuttuvasta toimintaympäristöstä ja yritykseen kohdistuvista kasvavista odotuksista.
- Taustatyö: Miten tavat toimia ja odotukset muuttumassa -> Hypoteesit
- Johdon pre-haastattelut
- Asiakas- ja sidosryhmähaastattelut, sisäiset haastattelut ja sisäinen kysely
- Tulosten prototyypittäminen: Näin menestymme.
Työpajat. Yhdessä valitut toimenpiteet.
End result
Tavoiteposition kirkastuminen and askelmerkit sinne pääsemiseksi
Lopputuloksena tunnistimme nykyiset vahvuudet, kriittiset kehityskohteet sekä vaikuttavimmat teot eteenpäin. Samalla loimme tavoitepositiokartan sidosryhmien näkökulmasta.
Agendalle valikoitui heti tärkein kehitettävä teema, joka yhdisti kaikkia sidosryhmiä.
Huomisen menestys syntyy yhdessä henkilökunnan, asiakkaiden ja muiden sidosryhmien kanssa.
Tiitta Vaulos
Project lead, Future strategist, CEO