CX Futurizer Toolbox

Asiakaskokemuksen kehittäjän työkalupakki

“Wow!” 

CX Futurizer® Toolbox - omaan käyttöösi

“Ehdottomasti suosittelen! Wow!”​

Jokaisen asiakaskokemuksen kehittäjän työkalupakki, CX Futurizer on täysin uudenlainen, kaiken olennaisen kokoava asiakaskokemuksen kehittäjän ”taikalaatikko.”

Se kokoaa yhteen inspiroivat sisällöt, kanvakset, kartat sekä 72 sivuisen käsikirjan innostaviin työpajoihin. Taustalla on mittavat lähteet, pitkä testaus ja viimeisimmät muutosjohtamisen opit. 

Työkalupakki on käytössä lukuisissa eri alojen yrityksissä, järjestöissä ja julkisella puolella.  

Lue asiakkaidemme kokemuksia

CX Futurizer Toolbox – review

"Ehdottomasti suosittelen! Wow!"

Kun sain Toolboxin käsiini, tuntui vähän siltä kuin joulu olisi tullut. Täytyy sanoa, että ensikokemus oli wow! Tässä on tosi hyvin koottuna kaikki olennaiset vaiheet ja elementit, joita asiakaskokemuksen kehittämiseen kuuluu. Työkaluista on apua kaikille asiakaskokemuksen kehittäjille.

CX Futurizer Toolbox – review

"I give it a five star rating"

You work with a lot of tools that are just simply boring. When I first saw the Toolbox I thought that wow, to have everything in one spot that I can pull out and grab the elements that I need. That was fantastic. It is insightful and delightful I'd give it a five star rating, absolutely!

“Tässähän on ihan kaikki!”

“Vakuuttava. Helppo heti käyttää.”

“Valmis tieto haastamassa.”

“Ehdottomasti suosittelen”

“Tämä on meillä jatkuvassa käytössä”

FAQ

CX Futurizer® Toolbox on jokaisen asiakaskokemuksen kehittäjän työkalupakki.

Se sisältää helposti käytettäviä inspiraatiokortteja, täytettäviä kanvaksia, kokoavan kartan sekä kattavan käsikirjan innostaviin työpajoihin.

Haluamme tuoda konsulttitasoisen ymmärryksen entistä helpommin käyttöön – tavalla, joka saa aikaan innostusta ja muutosta sekä kasvattaa samalla organisaation omaa kyvykkyyttä. Kun maailma muuttuu, myös työkalujen tulee muuttua.

Toolbox on suunniteltu niin helpoksi, että pärjäät varmasti omin voimin – jos niin haluat. 

 

  • Ideoi täsmätarpeissa.  Ideoi uutta palvelua tai kehitä vanhan ongelmakohtaa. 
  • Inspiroi. Pidä kokoushuoneessa ja käytä yksittäisiä työkaluja apuna milloin vaan.
  • Innosta kaikkia asiakaskokemusajatteluun. Osallista ryhmätöissä koko organisaatiota.
  • Kirkasta ja jalkauta. Kokoa yhdessä yhteinen tavoite seinälle ohjauskartaksi.

CX Futurizerissa on paljon sisältöä ja siitä riittää ammennettavaa sekä aloittelijalle että edistyneelle. Käsikirja sisältää vinkkejä kummallekin. Aloittelija kokoaa ehkä vasta ensimmäistä näkemystään nykykokemuksesta sekä visiotaan. Edistynyt etenee pidemmälle. 

Asiakaskokemukselle on leimallista, että parhaat kokemukset siirtyvät odotuksiksi kaikille toimialoille. Ollaksesi askeleen edellä on tärkeää ymmärtää ihmisten kasvavia odotuksia eturivin toimijoilta, ei niinkään pelkältä omalta toimialalta. Siksi myös Futurizer® on toimialariippumaton.

Se  on jo onnistuneesti käytössä B2B, B2C yrityksissä sekä järjestöissä ja julkisella puolella. 

CX Futurizer® on kehitetty yhdessä asiakkaiden kanssa, Valon tulevaisuusrakentamossa luotujen viitekehysten, Valon advisor-verkoston sparrin sekä mittavan luotauksen lopputulemana. Taustalla on yli 100 lähdettä ja luodattuna yli 70 casea.

Taustalla on myös vuosien konsultointityö tulevaisuuden, asiakaskokemuksen ja muutoksen johtamisen parissa. 

Taustalla

0 +
Lähdettä
0
Casea

Kun ajat muuttuvat, myös työkalujen tulee muuttua

Kuuntele CEO Ann Sarimon kokemukset CX Toolboxista.

S

Käyttövalmis toolbox
500
  • 1 Toolbox
  •  
  •  

M

Osallista myös onlinessa
750
  • 1 Toolbox
  • Online-työkalut
  •  

L

Opi parhaat vinkit
1000
  • 1 Toolbox
  • Online-työkalut
  • Valmennus 1 h

Haluatko innostavan valmiin työpajan?

Email:  info@valofuture.fi

Tuija Wikström
Customer Success Lead
+358 40 838 2220

CREATIVITY IS INTELLIGENCE HAVING FUN - ALBERT EINSTEIN

VALO FUTURE OY    BULEVARDI 21, 00180 HELSINKI, FINLAND
lähetä meille viesti  | TIETOSUOJASELOSTE